Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 DND VS -NO-

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Albert-DND
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimema mei 25, 2015 10:15 am

Beste No Name,
De alliantie Do Not Disturb verklaart hierbij een alliantie oorlog. Dinsdag 26 mei, om 17:00 uur zullen alle steden en havens geblokkeerd worden. We wensen jullie veel geluk in dit gevecht.

Albert
Diplotmaat DND
Terug naar boven Ga naar beneden
-REBEL-

-REBEL-


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 28-12-11

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimema mei 25, 2015 10:42 pm

Geachte meneer of mevrouw de grapjas.

Ik geef jou 24 uur de tijd om je zelf bekend te maken omdat Albert van DND dit bericht NIET heeft gepost.

Ik wil dat je openlijk excuses maakt aan iedereen van -NO-

Doe je dit niet dan zal ik een IP trace uitvoeren en dan ga ik wat grappen uithalen, de keuze is aan jou Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
DND DJ
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Gebeurd niet vaak   DND VS -NO- Icon_minitimema mei 25, 2015 10:59 pm

Beste Albert

NoName zal dan zeker niet de enige alliantie zijn welke over je heen gaat komen dan.
Wees gewaarschuwd.

mvg
DND DJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Assie
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimema mei 25, 2015 11:05 pm

Daar sluit ik me helemaal bij aan DJ !
Als het een buitenstaander is, istie vies aan de beurt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Albert-DND
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 3:12 am

Klinkt goed Rebel, alleen zijn er een aantal dingen die dit misschien tegen gaan.
Het feit dat ik TOR gebruik voor dingen als dit zou misschien kunnen helpen, of misschien het feit dat IP-traces noot 100% correct zijn, maar alleen in een radius van een aantal kilometer werken. (Tenzij je natuurlijk toegang hebt tot de database van mijn ISP, wat ik zeer betwijfel) Verder is het nog wettelijk verboden om iemand te chanteren via internet, wat je nu zeer duidelijk aan het doen bent. Ook zou je me mogelijk nog kunnen stalken, (dit impliceer ik door je "grapjes zou kunnen uithalen") wat bij de wet ook illegaal is. Alhoewel het niet compleet van pas is hierbij, is het verboden door de AVG van GameForge om intimiderende inhoud te plaatsen. (5.2d) En als laatste wil ik je erop wijzen dat de ToS van actieforum.com het verbied om informatie te verspreiden die mogelijk die identiteit van minderjarige kan prijs geven. (Want ja, ik ben minderjarig)
Ik heb je bericht gescreenshot dus kan en wil ik het gebruiken als ik ooit het vermoeden heb dat jij een "grapje met me uithaalt".

Nog een hele fijne dag, en doe de groetjes aan Albert van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
-REBEL-

-REBEL-


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 28-12-11

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 3:29 am

Dat je een kind bent was ons al duidelijk.
Als je A zeg moet je ook B zeggen, Maak je zelf bekend dan.

Je probeert je zelf leuk in te dekken, en maak maar zoveel mogelijk Print Screens.

En leg geen woorden in mijn mond.

Tik Tak, Tik Tak, Tik Tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Assie
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 3:42 am

Beste zogenaamde Albert (en haal die letters DND weg bij je naam!!)

Ik ken je niet, en ICT-grapjes ken ik al helemaal niet, maar ik kan je verzekeren dat DND wèl ALLE Ikariam-grapjes kent!!
Hier zijn wij niet van gediend, ik hoop dan ook dat Rebel erachter komt wie je bent! Dan zullen we je met die grapjes kennis laten maken!

Assie
leider DND
Terug naar boven Ga naar beneden
Albert-DND
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 3:54 am

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppi




Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 10-08-14

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 7:57 am

Grinik ik heb wel een vermoeden welke kant ik dit moet zoeken gezien het taal gebruik ,en nee het is geen kind .......ook al vind ik zelf het wel een klein kind .

Grt peppi
Terug naar boven Ga naar beneden
-REB3L-
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 8:55 am

DND VS -NO- Maxresdefault
Terug naar boven Ga naar beneden
-REBEL-

-REBEL-


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 28-12-11

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 10:23 am

Hij gaat bang worden lol!

Amsterdam
Terug naar boven Ga naar beneden
Albert-VanDNDEchtWaar
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimedi mei 26, 2015 7:46 pm

Albert-DND schreef:
Het feit dat ik TOR gebruik voor dingen als dit zou misschien kunnen helpen, of misschien het feit dat IP-traces noot 100% correct zijn, maar alleen in een radius van een aantal kilometer werken. (Tenzij je natuurlijk toegang hebt tot de database van mijn ISP, wat ik zeer betwijfel)

DND VS -NO- 56199876
Terug naar boven Ga naar beneden
-REBEL-

-REBEL-


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 28-12-11

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimeza mei 30, 2015 10:14 am

zeg dit jou iets, Begoniastraat
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 06-07-11

DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimezo mei 31, 2015 2:48 am

Beste Albert je was slim tot je een aanvraag deed op het forum niet slim kan ik je zeggen je bent geen kind punt 1 punt 2 zoek een leven.

Dit ip ga ik vrij geven op een geweldige site die daar veel fun van gaan hebben net zo als jij hier, klopt hij maak je zorgen klopt hij niet val ik van me stoel af Smile

Tijd gaat dat leren ik hoor het van zelf ^^ weten we zo meteen wie je werkelijk bent ^^

Albert-DND

Mely1983@rhyta.com


Message information
Onderwerp : DND VS -NO-
Poster : Gast
IP-adres voor dit bericht : 86.89.138.124 [ ip56598a7c.speed.planet.nl ]
Geplaatst : ma 25 mei 2015 - 10:15


Country name: image Netherlands Netherlands
Area: Noord-Holland
City: Den Helder
Postal code: 1784
latitude: 52.9533
longitude: 4.7597
Host: ip56598a7c.speed.planet.nl
IP: 86.89.138.124

inetnum: 86.89.0.0 - 86.89.255.255
netname: NL-PMG-ADSL
descr: ADSL28
country: NL
admin-c: PT978-RIPE
tech-c: PT978-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: AS8737-MNT
remarks: Please mail abuse issues to: abuse@planet.nl
remarks: Please mail security issues to: security@planet.nl
created: 2006-03-20T10:36:25Z
last-modified: 2006-03-20T10:36:25Z
source: RIPE # Filtered

role: KPN B.V.
address: Stationsstraat 115 (visit address)
address: P.O. box 3053
address: 3800 DB Amersfoort
address: The Netherlands
phone: +31 30 6588612
remarks: Operational issues: sqcdbfixedservices@kpn.com
remarks: Peering issues: peering-office@kpn.com
nic-hdl: PT978-RIPE
admin-c: RH13540-RIPE
tech-c: RH13540-RIPE
remarks: For security & abuse issues see inetnum.
abuse-mailbox: abuse@planet.nl
mnt-by: AS8737-MNT
mnt-by: KPN-MNT
created: 2003-04-02T10:49:57Z
last-modified: 2015-02-02T08:17:18Z
source: RIPE # Filtered


route: 86.88.0.0/13
descr: PIADDR
origin: AS1136
mnt-by: KPN-MNT
created: 2014-12-17T11:06:45Z
last-modified: 2014-12-17T11:06:45Z
source: RIPE # Filtered



Begoniastraat ??? den helder Daar zit de server niet dat is werkelijk zijn straat maar geen nummer .........................
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ikanoname.actieforum.com
Albert-DoNotDisturb
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimema jun 01, 2015 10:05 am

DND VS -NO- B1
Ik ga je toch een paar linkjes geven om je op weg te helpen, anders duurt het misschien wat langer voordat je alles door hebt. Helaas kan ik de linkjes niet op je site plaatsen, dus doe ik het via een pastebin. Eventjes de spatietjes weghalen en wat puntjes toevoegen! Ik vertrouw erop dat je dat wel kan!
www pastebin com/j4F7iA1Y
Nog een fijne avond!

PS: Als je een vraag stelt, of je gewoon iets afvraagt, is één vraagteken meestal ook al genoeg Wink (Hetzelfde geld voor de punt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Valisk
Gast




DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitimewo jun 17, 2015 9:02 am

Ik denk dat jullie nu wel doorhebben dat ik eigenlijk Valisk ben, en de plezier dus wel over is :/

Sorry guys
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DND VS -NO- Empty
BerichtOnderwerp: Re: DND VS -NO-   DND VS -NO- Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DND VS -NO-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Aanvragen lidmaatschap-
Ga naar: